czwartek, 7 grudnia 2023

Wolni jak wiatr


Kiedy minęła już Twoja młodość nie gaśnij jak wypalona świeca, nie odlatuj jak chory ptak.

Pamiętaj jedno, ludzie wolni nie umierają tak naprawdę, ja już pisałam o tym w tej książce. Uwierz mi, że wolność jest jak wiatr, tak wspaniała i niezwykła.

Tego nie można się nauczyć, z tym człowiek się rodzi. I taką osobę nie przygniecie żaden system, ani zło, ani też śmierć.

Taki ktoś rodzi dzieci, które są odważne i silne jak wilki.

I piękne i wolne jak on sam.


Mój Tato był wspaniałym, inteligentnym człowiekiem i bardzo mnie kochał. Gdy byłam małą dziewczynką postanowił nauczyć mnie reguł życia. Wieczorami siadał ze mną przy stole i posługiwał się kartami. Na przykładzie gry w karty uczył mnie na czym naprawdę polega życie i w jaki sposób je rozgrywać.

Najbardziej zapamiętałam kartę Jokera, Tato tłumaczył mi, że ta karta daje wygraną, bo jest najsilniejsza z wszystkich.

I zawsze trzeba mieć schowane Asy, one są silne, ale jeśli posiada się Jokera to wtedy wygra się na pewno.

Zapamiętaj to co ja wtedy- w Twoim życiu zdobywaj silne karty i to Ty je rozdawaj. Staraj się z wszystkich sił mieć ukrytą tę najsilniejszą kartę, a wtedy nikt Cię nie pokona !


W swoim działaniu i nawet w swej miłości zachowaj mądry i jasny umysł. Nie daj się otumanić uczuciom. Owszem, patrz i wybieraj swym sercem, ale nigdy nie przestawaj myśleć.

Musisz wiedzieć, że prawdziwa miłość na tym świecie zdarza się niezmiernie rzadko. Ale jeśli się wydarzy, to zasługuje na najwyższy szacunek. Jeżeli ktoś spróbuje sponiewierać prawdziwą miłość, to bardzo drogo za to zapłaci. Nigdy więc nie popełnij tego błędu.

Traktuj prawdziwą miłość z najwyższym szacunkiem, bo natrafiłeś na prawdziwy skarb. To jak główna wygrana, pamiętaj.


Jeżeli kobieta, lub mężczyzna mają zdolności paranormalne i są medium, to w tej książce jest wiele informacji jak rozwinąć te zdolności i w jaki sposób działać i ochraniać siebie i bliskich.

Jeśli tacy ludzie będą mieli dzieci, to one również mogą być medium. Trzeba im zapewnić właściwe warunki do rozwoju tych zdolności, to jest rzadka rzecz.


Na początku książki dużo miejsca poświęciłam odżywianiu. Może być ono niezwykle ważne w dalszym Twoim życiu.

Bo jeśli będziesz się dobrze odżywiał, to wszystkie Twoje narządy będą pracować dla Twojego dobra. I mózg będzie odżywiony, więc praca umysłu dużo lepsza. Wtedy poczujesz i zobaczysz zmianę w swoim życiu.

Jeśli gubisz się w tych wszystkich dietach, ja polecam dietę optymalną dr Kwaśniewskiego, jest bardzo dobra. Ale można jeden dzień w tygodniu zrobić żywieniowe okno, czyli jeść dla przyjemności, np. słodycze. Człowiek potrzebuje też czasem miłych wrażeń i doznań.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz